Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Kengurumimmit (y-tunnus 2189955-3). Myymme tuotteita ammattilaisille ja alaa opiskeleville Suomen alueella. Tuotteiden ja toimitus- tai maksutapakulujen hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: verkkopankki (Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Aktia, Säästöpankki, S-Pankki) ja maksukortit (Visa, Mastercard, American Express).

PALVELUNTARJOAJA

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/sinulle/nain-maksat-mashilla

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitustavat ja toimituskulut

Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat toimitusvahvistuksen mukana.

Tarjoamme asiakkaillemme seuraavat toimitustavat:

Postipaketti – 6,00 €

Nouto valitsemastasi Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista 1-2 arkipäivän toimitusajalla paketin lähettämisestä. Kun paketti on saapunut noutopaikkaan, saat Postilta saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla. On siis tärkeää, että syötät tilatessasi ajantasalla olevat yhteystiedot huolellisesti. Posti säilyttää pakettia noutopisteessä vain 7 vuorokautta. Suosittelemme tarkkailemaan paketin kulkua Postin lähetyksenseurannasta, jotta mahdolliset poikkeamat lähetyksen kulussa huomataan mahdollisimman pian.

Kotiinkuljetus – 16,00 €

Jos valitset toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, Posti ottaa sinuun yhteyttä 1–2 työpäivän kuluessa lähettämisestä ja sopii kanssasi toimitusajankohdasta. Suurimmissa kaupungeissa toimitus on mahdollinen arkisin klo 21 asti, muualla klo 14 mennessä. Palveluun kuuluu vain yksi jakeluyritys.

Reklamointi viallisista tuotteista

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jalkahoitokauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Tutustu tietosuojaselosteeseemma tästä.

Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).